Výzva MAS č. 1 Infrastruktura vzdělávání |
|
|
|
|
|
Název a reg. číslo projektu |
Příjemce |
Dotace z Evropského fondu pro regionální rozvoj |
Datum ukončení realizace projektu |
Popis projektu |
Fotografie |
Vzdělávání v Galerii Patriot CZ.06.4.59/0.0/0.0 /16_075/0007417 |
Patriot energy s.r.o. |
1 333 743,00 Kč |
31.12.2019 |
Prostřednictvím projektu dojde k synergickému provázání výukových aktivit a expozice minerálů v Galerii Patriot. Žáci a studenti tak budou moci kromě odborného výkladu získat zajímavé informace z oboru geologie a činnosti člověka v přírodě s důrazem na ekologii. V rámci projektu budou provedeny drobné stavební úpravy stávajících, doposud nevyužitých prostor a pořízení vybavení tak, aby vznikl další prostor určený pro vzdělávání. Projekt zároveň řeší nabídku ucelené expozice minerálů ve vazbě na vzdělávací aktivity. Budou využity všechny nové moderní poznatky a technologie při tvorbě vzdělávacích prostor v souvislosti s atraktivností expozice minerálů. U návštěvníků tak dojde k prohloubení poznatků při aktuálním trendu zvyšujícího se zájmu společnosti o životní prostředí, soužití s přírodou a také mineralogie jako takové. Kapacita vzdělávacího zařízení bude 35 uživatelů. |
 |
Uzpůsobení prostor Základní školy ZaHRAda vzdělávacím potřebám žáků CZ.06.4.59/0.0/0.0 /16_075/0007416 |
Základní škola ZaHRAda |
1 900 000,00 Kč |
30.9.2019 |
Celkovým výstupem projektu bude rekonstrukce jedné učebny školy a přilehlého zázemí, vytvoření dvou nových odborných učeben, včetně vybavení jednotlivých učeben. V rámci projektu budou řešeny i bezbariérové úpravy. Projekt řeší nevyhovující prostory pro vzdělávání svých žáků tak, aby po realizaci projektu mohl být úspěšně naplňován ŠVP školy "Tady rosteme". |
|
Přístavba ZŠ Katov CZ.06.4.59/0.0/0.0 /16_075/0007424 |
Obec Katov |
1 766 256,15 Kč |
30.11.2019 |
Obec Katov má zájem realizovat přístavbu ke stávající základní škole, která podstatně rozšíří a zkvalitní možnosti výuky ve vazbě na budoucí uplatnění na trhu práce. Celkovým výstupem projektu bude přístavba dvou učeben včetně jejich vybavení, a vybudování sociálního zařízení. Všechny nově budované prostory budou přístupné bezbariérově. Projekt řeší nedostatek odborných učeben - ve škole neexistuje v současné době učebna pracovních činností ani učebna informatiky. |
|
Výzva MAS č. 2 Infrastruktura sociálních služeb a sociálního začleňování |
|
|
|
|
|
Pořízení vozidel pro Oblastní charitu Tišnov CZ.06.4.59/0.0/0.0 /16_072/0009840 |
Diecézní charita Brno |
552 698,60 Kč |
30.9.2019 |
V současné době využívá pečovatelská služba 11 automobilů. Vozový park pečovatelské služby je do značné míry zastaralý, automobily vyžadují časté opravy, bývají delší dobu mimo provoz. Tím se zhoršuje schopnost dostát závazkům vůči uživatelům služby. V případě realizace projektu (pořízení 2 vozidel) bude zajištěna větší stabilita poskytovaných služeb. Ve službě bude možné zajistit péči o více klientů s ohledem na to, že se zkrátí doba, kterou pečovatelky stráví na cestě. |
  |
Výzva MAS č. 3 Infrastruktura dopravy |
|
|
|
|
CZ.06.4.59/0.0/0.0 /16_038/0009871 II/379 Tišnov - zvýšení bezpečnosti dopravy v ul. Brněnské |
Město Tišnov |
1 900 000,00 Kč |
31.5.2019 |
Předmětem projektu je zvýšení bezpečnosti uživatelů komunikace II/379 v ul. Brněnské v Tišnově doplněním prvků usnadňujících pohyb osob se sníženou schopností pohybu či orientace a rekonstrukcí veřejného osvětlení, včetně osvětlení 8 nově vybudovaných či zrekonstruovaných přechodů pro chodce. |
 |
CZ.06.4.59/0.0/0.0 /16_038/0010021 Zvýšení bezpečnosti chodců v obci Deblín |
Městys Deblín |
1 900 000,00 Kč |
30.4.2019 |
Projekt si klade za cíl vytvořit bezpečné podmínky pro přemísťování osob v městysi Deblín podél silniční komunikace II. třídy bez negativního vlivu na udržitelnou spotřebu přírodních zdrojů. Předmětem projektu je výstavba chodníků a jejich bezbariérové úpravy či úpravy pro osoby se špatnou schopností orientace, která přispějí ke zvýšení dopravní bezpečnosti v obci. Také dojde k lepšímu zpřístupnění hromadné veřejné dopravy, občanské vybavenosti všem osobám bez rozdílu. |
 |